תפילת מנחה של השעה 14:00 בבית חב"ד היתה בהתעוררות מיוחדת, אי אפשר להכחיש את אוירת חודש אדר האופפת ומורגשת בבית חב"ד. לא פלא שלאחר התפילה פצחו כמה חבר'ה בריקוד שמח לכבוד חודש אדר….שמייח!
תפילת מנחה של השעה 14:00 בבית חב"ד היתה בהתעוררות מיוחדת, אי אפשר להכחיש את אוירת חודש אדר האופפת ומורגשת בבית חב"ד. לא פלא שלאחר התפילה פצחו כמה חבר'ה בריקוד שמח לכבוד חודש אדר….שמייח!
ראשון עד חמישי: 9:30-20:00
שישי וערבי חג: 9:30-13:00
רוצים להתפלל?
לזמני התפילות העדכניים לחצו כאן
בדיקת מזוזות מ'היום להיום':
יש להביא בימים שני ורביעי בין השעות 9:30-11:00 ולהמתין לתשובה באותו היום.
בדיקת תפילין:
ניתן להביא בכל יום – משך זמן בדיקה ממושך יותר ומשתנה ויכול לקחת בין מספר ימים לשבוע וחצי.
בברכת קיץ בריא,
צוות אתר חב"ד נס ציונה