טקס הסיום – ליד ציון הרמב"ם בטבריה
לרגל החג הגדול לגמרה של תורה, יתקיים כאמור ביום הסיום, יום חמישי כ"ו בתמוז תשס"ז מעמד סיום לימוד ההלכות האחרונות ברמב"ם, ליד ציון הרמב"ם בטבריה, וזאת בהתאם להוראת הרבי מליובאוויטש, מייסד תקנת הלימוד היומי ברמב"ם, לקיים את טקס ה'סיום' ליד ציון הרמב"ם – ביום הסיום עצמו. טקס ה'סיום' יתחיל בשעה 7:00 בערב ויסתיים כעבור כשעה. רבנים ומכובדים יכובדו בלימוד ההלכות האחרונות. את ההלכה האחרונה ברמב"ם יסיים הרב מרדכי ביסטריצקי רבה של קרית חב"ד בצפת, הממשיך במסורת שבה פתח אביו הרב לוי ביסטריצקי ע"ה, רבה של צפת, והחזיק בה, מדי שנה בשנה, עד שנתו האחרונה.
החגיגה – באולם "יד שטרית"
חגיגת הסיום, ברוב פאר והדר, תתקיים מיד אחרי מעמד הסיום ליד ציון הרמב"ם – באולם "יד שטרית" בטבריה. בחגיגה ישתתפו רבנים ומשפיעים מכל רחבי הארץ ואלפי לומדי הרמב"ם היומי מכל רחבי הארץ. גדולי התורה והחסידות ישמיעו דברי תורה וברכה, יושמע "הדרן" על הרמב"ם ויעלו רעיונות להעמיק את הפצת תקנת הלימוד היומי בקרב ציבורים נוספים. בין דברי התורה והברכה יושמעו קטעי שירה וזמרה.
הסעה תצא מבית חב"ד שברחוב ביאליק 2 נס ציונה בשעה 15:45.
קמפיין לפרסום תקנת 'הרמב"ם היומי'
לרגל תחילת מחזור הלימוד החדש יוצאים במטה הרמב"ם היומי, שעל-ידי צעירי אגודת חב"ד בארצנו הקדושה, בקמפיין מודעות על תקנת הלימוד היומי ברמב"ם, לצד פירסום רשימה ארצית של השיעורים.
מנהל מטה הרמב"ם היומי הרב יוסף-יצחק לבנהרץ מסר כי בימים אלו נעשתה פנייה אל שלוחי הרבי – מנהלי בתי חב"ד בישראל בבקשה לעדכן את המטה ברשימת השיעורים ברמב"ם-היומי המתקיימים ברחבי הארץ, כדי שהם יופיעו ברשימה הארצית המעודכנת.
נמסר, כי לאור ההתעוררות, מתכננים בבית חב"ד נס ציונה לייסד שיעורים חדשים ברמב"ם ובכך למלא את אחת השליחויות החשובות שהרבי הטיל על כל אחד ואחד מהשלוחים, להגברת האחדות של כלל ישראל.
לימוד אחיד השווה לכל נפש
בהתאם לתקנת לימוד הרמב"ם היומי, מתנהלים שלושה מסלולי לימוד, לפי יכולתו של כל אחד ואחת: 3 פרקים ליום, פרק 1 ליום ולימוד ב"ספר המצוות לרמב"ם" (המיועד בעיקר למי שאינם יכולים להעמיק בלימוד ספר "משנה תורה – יד החזקה"; במסלול זה לומדים, בכל יום, את המצוות הכלולות במסלול הלימוד של 3 פרקים ליום)..
תקנת לימוד זו היה חשובה מאוד בעיני הרבי מילבאוויטש והוא עודד במרץ את הרחבת והתפשטות התקנה. הרבי ציין כי מלבד המעלות הגדולות של הלימוד ברמב"ם, מהווה התקנה גורם חשוב ביותר לאחדות ישראל, בכך שכולם לומדים לימוד אחיד, באופן השווה לכל נפש.